vrijdag 7 september 2012

Vertel het mij - Julie Parsons

Vertel het mijTien jaar geleden verdween Owen Cassidy - acht jaar oud, blond haar en blauwe ogen. Iedereen dacht dat hij buiten speelde met zijn beste vriend, Luke. Maar later bleek dat Owen nooit meer was thuisgekomen. Zijn verdwijning laat zijn vader, Nick, radeloos achter, met een groot schuldgevoel, want in plaats van op Owen te passen, heeft Nick die fatale middag in bed doorgebracht - met zijn buurvrouw.
Nick laat zijn vrouw in de steek en gaat naar Amerika. Maar na een onverwachte ontmoeting keert Nick terug naar Dublin. Zijn onderzoek voert hem naar een angstaanjagende wereld, waarvan hij het bestaan nauwelijks vermoedde....

Voor de verandering ben ik een literaire thriller gaan lezen. Nou hmm wat moet ik ervan zeggen. Was wel heel benieuwd wat er met Owen was gebeurd. Dat was de enige reden waarom ik dit boek ben gaan doorlezen, anders had ik het boek allang teruggelegd en verkocht. Conclusie: literaire thrillers liggen mij niet. Kan me voorstellen dat mensen dit een goed vinden. Ik hou het op romans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten